Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av ingetstorstadsliv - 16 augusti 2011 17:08

Jahapp, tisdag idag och de ha vart riktigt pissväder!

Vaknade imorse relativt pigg trots en inte allt för lång natt, men vaknade dock och hörde att regnet smattrade mot rutan. :/ De va inget skojsigt uppvaknande men åkte iaf på jobbet. Magnus komme lite sent men var vid gott humör trots de pissiga vädret, så vi skojade lite om de sen var de dax att jobba.


Tyvärr är de ju sista veckan som Magnus ska jobba för att sen åka ner till uppsala igen och plugga... De kommer att bli trista mornar.. måste se hur spotify i mobilen funkar men jag och teknik är ju inte riktigt buddisar! ;)

Haha, alla som känner mig vet!


Haha, och SaraN som just nu befinner sig i London efter många timmars vånda för denna flygresa, fick ett litet gulligt sms i morse kring 6.30 tror jag där de stod;


Du, om de är så att jag av någon anlening inte kommer hem så måste du logga in på min dator, skriva ut dokumentet som ligger på skrivbordet och sen lägga ut det på bloggen.

Adress:*******

lösenord;******

Tack <3

 Haha, sötunge! Men fick ett sms vid 11 om att dem var framme i london nu. Så nu är de bara hemresan kvar!


Nej dax att åka på jobbet nu!


PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards