Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under januari 2014

Av ingetstorstadsliv - 7 januari 2014 01:42

Idag har det gått precis 1 vecka av det nya året.

De känns väldigt konstigt att skriva 2014 men de är bara att vänja sig. Sen är de så att när man precis har valt sig att skriva 2014 så ska man skriva 2015.


Haha, ja tiden går och vi med den. 

Detta året började inte så vidare bra, åkt på världens förkylning och hade nackspärr i typ 3 dar innan den började släppa, så nu är jag iaf fri från den men förkylningen är kvar. 

Nu är de bara att hoppas att det blir några grader kallt så att alla bakterier dör.


Det har ju fortfarande inte kommit någon snö men de såg ut som att de komme nått som kunde likna lite snö men de är fortfarande plus-grader ute så de lär ju inte bli så mycket.


Nejdu, nu har jag inget mer att tala om så nu säger jag de sedvanliga 

PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 1 januari 2014 22:50

Nu är vi inne på året 2014 och vi hade en helt fantastisk nyårsafton i goda vänners sällskap.

Det var mycket god mat och många härliga skratt! :)


Kvällen började kl 17,30 när vi åkte och hämtade upp J & J och barnen sen begav vi oss mot Vebo till L & A och deras 2 ungar. 


Riktigt kul faktiskt att inte vara så många, blir som en helt annan stämning då. Vi åt supergod mat. Vi hade förrätt, L & A och huvudrätt och J & J hade efterrätten, känns som att detta skulle kunna bli en tradition!


Nu sitter jag på jobbet och har åkt på världens förkylning och en sjuhelvetes nackspärr. Så nu är de bara att kurera sig så man bli frisk. Jag har verkligen inte tänkt bli sjuk nu. Jag har sovit typ hela dagen. klev upp 18,45 så det var inte alls många timmar innan man skulle på jobbet då.


Nej nu har jag inget mera att förtälja så natti på er.


PussHej


Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards