Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under september 2013

Av ingetstorstadsliv - 4 september 2013 04:47

Idag är de onsdag och har snart jobbat sisa natten av 3 sen blir jag ju ledig i 9 nätter igen.

Det känns bra att få vara ledig lite, då hoppas jag att jag ska få ryggen lite fixad. 

Jag har ju blivit sned som ett as, och nu gör de ont att djup-andas oxå så de vore nog bra om man fick den ordnad innan det blir värre.


Men nu har iaf förkylningen släppt så nu ska jag sätta igång med renoveringen igen. De ska ju målas och slipas och målas och slipas sen blir de tapetsering och efter det blir de rensning och sedan flytt av rum.

Undrar bara hur man ska göra med rummet som nu är fullt med skit, får se hur jag gör.


Kändes jätteskönt att prata med dig igårkväll.

De är mycke som händer just nu och de känns skönt att få prata med någon om de som händer.

Om än de är svårt att försöka förklara så är det iaf skönt att någon orkar bry sig.


Nejdu, nu säger jag de sedvanliga


PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 3 september 2013 04:26

Allt är ju faktiskt egentligen bara SKIT just nu.

De är skit med allt, de tjafsas hej vilt om en massa konstiga grejer. 

JAg förstår inte alls hur man tänker som människa och hur det står till uppe i skallen på dom som är i min omgivning just nu.


Sen har ju J åkt på värsta infektionen nu efter operationen, så just i detta nu så ligger han på sjukhuset i skellefteå.

känns ju sådär att sitta på jobbet en natt som denna då han ligger där han ligger..

Sen ska vi ju dessutom ha möte senare idag på jobbet, bara hoppas att J får komma hem innan dess och att han får köra bilen hem.

Annars måste ju jag ta bussen och åka in och hämta gubbskrutten.


Nejdu, allt för nu så PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards