Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av ingetstorstadsliv - 6 augusti 2011 20:11

Oj, huvet är fullt men de går inte få fram något i ord. Det är 4:e dagen som jag loggar in för att jag skulle upppdatera lite om mitt liv men de har slutat med att det blir lite musik och sen sova...


Har vart otroligt trött dessa senaste dagarna.. det enda jag vill göra är att sova. Krypa ihop i sängen, lägga mig i fosterställning och ha någon som håller om mig! Stryker mig i håret och säger att allt ska bli bra.


Är detta ett rätt beslut?

Eller var de så inåthelvete fel??

Jag är kluven, mår illa... vill inte äta, inte jobba och knappt stiga upp på morgon.. tur att hundarna finns så man då tar sig upp iaf.


Men jag ska försöka att uppdatera mera.

Puss hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards