Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under juli 2013

Av ingetstorstadsliv - 28 juli 2013 00:54

Idag är det den 28:e juli och de känns som att sommaren snart är över.

MEn vi har vart ute i havet idag och de var helt fantastiskt känns som att man skulle vilja vara ledig mera än bara den lilla semestern som jag hade. Men snart blir man ledig i några dagar igen.


Det är mycket som händer runt ikring just nu.

Jag är less på att känna såhär men de blir nog bättre sen tror jag. Känns som att jag skulle vilja åka bort en sväng och bara glömma. Men de kommer nog att bli bättre så snart jag har fått iordning hemma.

Har nu bestämt att vi ska flytta bort gästrummet och göra ett arbetsrum där.


känner att det blev lite väl mycket negativt. 

Men ibland så måste man bara få skriva av sig lite.

De är rätt skönt.. jag hoppas att det blir något vettigt gjort nu dem få dagar jag är ledig.


Jag tog ju på mig att jobba x-tra både i ladugården och här på jobbet så totalt så blir de nog kring en 50 timmar extra på 2 veckor så de är helt okej!

Men dock blir de ju länge kvar innan jag får lång ledigt igen.


Nej, det var allt för nu, orkar inte skriva mera.


PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 24 juli 2013 03:20

Idag är sista natten av 3. De känns skönt att få sova lite på nätterna och så oxå för gubben. Haha han är ju så söt. Han kan inte sova om inte jag ligger bredvid och "knuffar" på honom.

Jag vet ju att jag inte gör det men låter iaf honom tro de ;)

Helgens bravader innehöll party för goda vänner och det årliga öl-tältet.
De var sjukt trevligt att träffa folk som man inte träffar så ofta.
Sen självklart blev det en massa tjaffs.
Men i det stora hela så var det mycket trevligt! :)

Nej de va allt för nu.
Så PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 22 juli 2013 02:39

Hejsan hallojsan på er!

De va ju som ett tag sedan sist och jag har fått mycket tjat om att de ska uppdateras så nu gör jag det!


Jaa, vad har hänt sen sist då? 

Jo jag har blivit moster IGEN! Och han är heeeelt fantastisk. Så nu har jag 2 härliga syskonbarn och jag kan lova att jag är riktigt stolt!


Sen har vi ju hunnit vara på semester till göteborg oxå, men innan semestern komme så skulle jag ju självklart dra på mig en hjärnhinneinflammation och blev liggandes på sjukhus ett par dygn.


tjadu nu är man tillbaka på jobbet och sliter igen.. nu blir det att jobba heela veckan eftersom jag har tagit på mig 2 extrapass i helgen + att jag ska gå tillbaka till ladugården!

Så denna vecka innehåller det mest jobb!


Nej tillbaka till arbetet igen.


PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards