Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av ingetstorstadsliv - 29 maj 2011 13:41

Oj, tänkte jag skulle sammanfatta helgen som var.

Micke åkte upp till Sävast i fredags så de innebar att jag har vart själv hela helgen.

Eller själv och själv, Veronika och Jessika har vart med mig.

Vi skulle ju käka surfisken på fredag efter V hade slutat på jobbet.

Så ca 21.30 på fredagkväll öppnade vi burken så då luktade det mumma på Pilgatan. Den natten så blev det ingen sömn så när lördagmorgonen kom och det var dax för jag att åka iväg till jobbet så var jag väldigt trött.


Det gick bra att jobba eftersom det var en delad tur som gjordes och då blev de en film på lördag dag med BästasteVeronika.

Igår blev det dock en relativt tidig kväll.

 Har sovit som en stock inatt och vaknade inte alls när Veronika steg upp och gjorde sig iordning för hennes arbetsdag.


Nu är det iallafallafullafall Morsdagsfirande hos Mami!


Men vi hörs senare.


PUSSHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards