Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av ingetstorstadsliv - 8 maj 2011 23:48

Idag är de söndag vilket innebär att de ska ha vart Vilodag, och de har det verkligen vart.

Vaknade strax efter kl 12 :O Vilket är ovanligt för att vara mig!

Vaknade x-antal gånger under morgonen men la mig bara och sov igen, UNDERBART!


Sen kom Veronika hit och käkade sin lunch och vi drack lite kaffe och surrade med varandra, mycket trevligt.

Nör kl närmade sig 14 så var de dax att bege sig till Farfars för att inta lite mat i magen, hon ville bjuda på mat eftersom att alla andra hade vart och hållt på med veden så då åkte ju jag dit oxå!


Sen tog jag och Veronika en promenad i det OTROLIGT vackra vädret med hundarna, och det gick superbra!

sedan hälsade vi på min moster oxå och drack där en kopp kaffe så nu är det inte en särskillt trött Malin som skriver.


Dessutom har hundarna fått träffa Timo, vilket gick superbra med Lexus och betydligt mindre bra med Cisco vilket resulterade i 2 jack, ett på nosen och ett i munnen så ikväll har vi tvättat rent.


Kommer på mig själv med att när jag skriver så säger jag orden tyst för mig själv men efter 3 timmars BigBrother tittande så säger jag de på Skånska. Varför???

De är sjukt irriterande vill jag lova.

Måste sluta med de NU!

Sluta då.

Nehe, de gick inte. blir fortfarande på skånska så nu är de nog bäst om jag försöker sova så..... Natti natti!


PUSSHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards