Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av ingetstorstadsliv - 27 mars 2011 22:09

Sådärja, de är fortfarande söndag och det innebär ju att det är utröstningen av Big Brother!

Jag kan inte förstå att man frivilligt ska gå in i det huset.

Men de är ju väldigt roligt för oss som kikar på det =)


Jaja, det bidde många inlägg idag men då kanske det blir färre i morrn...Borde nog sova nu eftersom jag ska upp och jobba i morgon kl 06. Men innan dess så ska jag skjutsa Micke till Sika. Så egentligen borde jag sova men som sagt borde nog sova...


Så natti nu kanske?


Nej snart får vi veta vem som åker ut....................Den som får lämna BigBrother är......Roza!

Tråkigt, hade nog hellre sett att det skulle vara Vanessa, Men jag har ju inte röstat så kan inte vara så bitter och deppa över resultatet.


Nej, nu efter BB blir det NATTI!!

Av ingetstorstadsliv - 27 mars 2011 17:03

Sådärja, då har jag vart och firat bästaste SaraA.

Hennes mamma hade bakat supergod tårta!

MUMS!


Kanske blir att kasta på sig lite träningskläder och hoppa upp på Crosstrainern eftersom det snöar ute!

Men vi får väl se!


Av ingetstorstadsliv - 27 mars 2011 08:58

Idag fyller bästaste SaraA år.<3

Hela 20. nu får hon köpa sprit lagligt!


Kastar in några bilder på henne dagen till ära =)

 

En sommmarbild =)


Det var lite kallt en sommarkväll när vi åkte till A-O 



  Koncentrerad hemma hos mamma och pappa min. Helt omedveten att kortet togs.

Ovido - Quiz & Flashcards