Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av ingetstorstadsliv - 8 mars 2011 15:05

Sådärja, den 8:e mars och semmeldag!

Jobbar delad i dag med så ska börja med maten snart så kastar bara in ett snabbt inlägg till er =)


De händer inte så mycket här på hemmafronten, Jag och Micke har beslutat oss för att vi ska flytta ifrån varandra, vi behöver lite egentid sen får man se åt vilket håll jorden snurrar om vi hittar tillbaka eller inte. Just nu är de lite tidigt att säga men som sagt vi får se.


Jag har inte satt något sista-dagen datum som innebär att han ska vara ute då, för eftersom vi har vart tillsammans i 4 år så känns de jäkligt taskigt att bara kasta ut honom, Det blir jag som bor kvar i huset så han ska leta sig en lägenhet.

Det känns jättekonstigt att vara singel(?) som de så fint heter, jag har inte ens vanan att använda ordet så jag säger;"jag är ensam" istället. Det funkar ju det med.


Har vart ute med dogsen och tränat lite fot men de är svårt när man har 2 vilddjur med sig! räcker med en om man ska använda promenaden till träning.

Någon som har något förslag så dem inte drar lika mycket i kopplet?

Har försökt med någon form av nos-grimma men de gillades inte.

Lika fort som den kom på åkte den av.


NEj men som sagt jag ska ta och fixa lite mat nu. Blir pasta & köttfärs. Så Hejsålänge!



Har vart u

Ovido - Quiz & Flashcards