Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Söndag= utröstning!

Av ingetstorstadsliv - 27 mars 2011 22:09

Sådärja, de är fortfarande söndag och det innebär ju att det är utröstningen av Big Brother!

Jag kan inte förstå att man frivilligt ska gå in i det huset.

Men de är ju väldigt roligt för oss som kikar på det =)


Jaja, det bidde många inlägg idag men då kanske det blir färre i morrn...Borde nog sova nu eftersom jag ska upp och jobba i morgon kl 06. Men innan dess så ska jag skjutsa Micke till Sika. Så egentligen borde jag sova men som sagt borde nog sova...


Så natti nu kanske?


Nej snart får vi veta vem som åker ut....................Den som får lämna BigBrother är......Roza!

Tråkigt, hade nog hellre sett att det skulle vara Vanessa, Men jag har ju inte röstat så kan inte vara så bitter och deppa över resultatet.


Nej, nu efter BB blir det NATTI!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards