Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av ingetstorstadsliv - 10 februari 2015 01:28

Nu var de sådär sjukt länge sen sist jag skrev, jag vet!
Kanske kan jag bli bättre på att uppdatera men de är inget jag kan garantera.

De har ju som vanligt hunnit hända en hel del sen sist så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men vi har iaf varit i Luleå nu helgen som va och bott på hotell och bara myst, sett på Kodjo Akolor och herremingud vad jag skrattade. Tror nog att hela bänkade guppade
Det var sjukt trevligt! Tänkte jag kunde slänga in en bild :)

Träningen har jag börjat med sen sist oxå, och de går över förväntan faktiskt. Har ju hållit igång nu ett par månader intensivt. Faktiskt skönt när man har kommit sig dit och att det har börjat funka. Blir dock lite irriterad på bokningssystemet men men.. Allt kan ju inte funka hela tiden.

Har pratat med dom nere i södra delarna och fått tagit del av deras "vinter" som visar sig i barmark redan och här har vi supermycket snö. Faktiskt jäkligt skönt och kul att promenera längs skoterspåret med hunden så den får gärna stanna länge :)

Nej detta var nog allt för nu, så säger det jag brukar säga; Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards