Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 8 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 8 september 2011 10:55

Torsdag idag en dag närmare fredag som borde innebära helg..

Och i mitt fall så borde det nog vara helg oxå. Fruktansvärt trött och sliten vill jag lova..

Det lit på en lathund att arbeta.

blev ett 14 ´timmarspass igår och de känns idag vill jag lova.

Dem små blå ville inte riktigt stiga upp med mig i , saken blev ju inte bättre av att hundarna komme på kl 03.00 i morse att dem skulle busa I MAMMAS SÄNG!

Hade någon frågat om dem var tillsalu så hade jag nog hellre betalat för att någon skulle ta dem. Men efter lite bus och lite gos så somnade vi om alla 3.

Men när väckarklockan sedan ringde 04.45 så ville jag inte alls stiga upp.


Det var tomt att somna igår och fruktansvärt ensamt att vakna.

Sara ahr ju jobbat natt denna vecka men hon var så söt i morse och frågade om jag ville ha sovsällskap!

Så de kan bli så att vi är två i sängen inatt igen :)  MYS!

okej, jag vet att vi var 3 i sängen i natt men hundarna är aom dåligt surrsällskap!

Det mysigaste som finns är ju att ligga i sängen och småsurra ända tills man är så trött att man inte orkar svara och då tror den andra personen att man sover, så somnar man så gott!

---------------------------------

Nej om man kanske skulle ta och märka varorna som precis komme innanför dörren nu :)

Så säger det sedvanliga.. lite gladare än igår......

PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards