Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 12 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 12 april 2011 14:40

Haha, jag har så svårt att hitta på rubriker till inläggen som man ska skriva.

Så nu gick jag in på www.aftonbladet.se och tog det översta som stod på sidan och det var just den rubriken det blev.

Så om jag har lite konstiga rubriker så vet ni nu anledningen.

Och sen kan jag ju säga att jag inte heller har tagit narkotika. =) så då har vi löst det probemet. =)


Idag är de ju då tisdag och klockan är snart 15. Vilket innebär att jag snart ska laga mat och sen åka iväg till jobbet. IGEN.


Pratade just med Chatrin och det verkar inte som om vi ska träffas det närmaste åren. Alltid är de någon av oss som är upptagna. :( Tyvärr..


Men men...vad har jag gjort idag då?

Syster har vart på besök pratat med Cissi i telefon och legat i "sängen" resten av tiden.

Det var skönt. Men nu ska jag fixa lite mat och plocka undan så Micke kan dammsuga när han kommer hem.

Tefan kommer ju hit på fredag och iom att han är allergisk mot djur så borde vi duscha hundarna och hinna dammtorka.

Men det blir inte mycket gjort om jag fortsätter sitta här så nu ska jag ta och vara nyttig.

HEJSÅLÄNGE!

Ovido - Quiz & Flashcards