Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 14 februari 2011 12:48

På cafeteriatantens begäran så ska jag nu uppd. lite smått om vad som har hänt. (Det är dock inte mycket men jag skriver iaf)


Eh, som tidigare nämnt så finns det inte jobb på hemtjänsten längre har därför fåttförfrågan om annat jobb, ska åka dit idag och se vad dem har att erbjuda.Får dock inte vara med "mina" gamlingar men det finns ju äldre folk där oxå! (räknas de som att man jobbar inom äldrevård?)


Nepp, jag hoppas att dem vill ha mig såpassmycket att det blir kanske 90% om det blir det så känns allt tipptopp!

Har vart till frisören idag och klippt bort lite toppar..eller snarare ganska ,mycket toppar.Kort blev det! Men iom att det snart är sommar så  känns det bara skönt.


HAHA,måste ju skaffa mig en riktig bil nu om jag får detta jobbet men för tillfället får det duga med vovlon.


Sådär nu har jag tillägnat ett inlägg till Cafeteriatanten!

Ovido - Quiz & Flashcards