Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 13 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 13 september 2011 22:49

Halloj Bloggen!

Vet att de fortfarande är 13 september och jag lovade ju nästan att jag skulle få ihop ett inlägg senare.. Men faktiskt inte ett skit har ploppat upp i huvet på mig.

Håller nu på att städa och packa ihop grejer, samtidigt som jag lagar middag (?)

Jag vet middag denna tiden är ingen hit eftersom att jag borde typ sova denna tiden men de är som fullt upp resten av veckan så då hinner jag inte1


Men ska kika till maten nu!

Pusshej!

Av ingetstorstadsliv - 13 september 2011 16:55

suttit jättelänge med denna sidan uppe för jag tänkte jag skulle uppdatera er lite.

Men jag hittar inga bra ord...


så ska göra mig klar för att åka på jobbet istället...

Får se om jag lyckas forma något inlägg i huvudet och kanske uppdatera sen.


Men just nu blev de inte mycket.


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards