Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 11 februari 2011 15:44

sådärja! nu är de HELG! Känns underbart fantastiskt! Dock känns det ju inte lika bra eftersom man aldrig vet nästa gång man får jobba. Men har ju som  tidigare sagt att jag har vart och sökt jobb bara hoppas man får det då =) *HOPPAS HOPPAS HOPPAS* Ikväll blir det middag hos mor och far tillsammans med systrarna och deras bihang! Trevligt!!!


Nepp nu ska jag ta och pallra mig dit men vi hörs sen då!


Puss!

Av ingetstorstadsliv - 11 februari 2011 07:40

Blir ett snabbt inlägg idag.. harmin sista dag på hemtjänsten idag och har vart och sökt annat jobbsom jag hoppas ska gå vägen. Dem skulle höra av sig så fort som möjligt! *håll tummarna*

Idag är det ialafall SVINKALLT! Och det utan att överdriva de är närmare 30 grader så jag ska få åka med svågern till jobbet då han liks åker till sitt jobb! Tur man bor nära =)


Jag har haft dålig uppd. men jag har lite energi kvar just nu.., Vill bara att allt ska ordna upp sig så man kan ta tagi sitt liv!


Nej men vi hörs senare!

Hejdå önskar ett kallt Å

Ovido - Quiz & Flashcards