Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Hello!

Av ingetstorstadsliv - 13 januari 2011 19:36

Jo jag vet, vart superdålig på att uppdatera men har haft svärmor och svärfar på besök bla därför dålig uppd.


Sen har ju gubben kört av vägen med bilen, detta hände då i måndagsmorse då jag fortfarande var hemma och mådde lite illa, men nu är det bra.

Blev riktigt orolig då han ringde mig 06.40 på måndagsmorgonen men han klarade sig helt oskadd <3, men bilen däremot var det värre med.


Så nu har vi endast 1 bil igen och skulle ABSOLUT behöva en annan bil så någon som har en kombi till vettigt pris HÖR AV ER!!


Sen igår så fyllde svärmor 60 och dagen till ära tillbringades på NUS hos gubbens morbror. Han ska snart börja sin behandling mot cancer. Hoppas allt går bra!


Men idag har då svärfars åkt hem så nu är vi ensamma ikväll, det är skönt faktiskt, så syster var hit och vi åt mat med henne trevligt!


Snart kan jag berätta varför jag var så glad! men inte än riktigt! Men som sagt snart!


Nej nu ska jag se klart på vänner, sen se om Sara hör av sig tänkte höra med henne om hon ville följa med ut på en kvällsprommis med "lilla" Lexus,



                                 

Så vi hörs då!

//Å

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Ovido - Quiz & Flashcards