Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 30 november 2019

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad...

Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!


Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levande och lite mera därtill. 


Det var en kväll som verkligen behövdes, det blev inte alls särskilt sent heller, men lik förgjortat så hade jag skalebank när jag vaknade idag   kan vara ett tecken på att man inte dricker särskilt ofta! Jag menar, ont i skallen efter 2 glas vin, de är inte så rutinerat   


Har precis sett klart hela säsong 4 av gåsmamman och nu känner man sig lite tom. Direkt det var slut så gick jag ut på nätet för att kolla när nästa säsong kommer, och vet ni? De är inte säkert att det blir fler säsonger, de är INTE OKEJ! 


jaja, nu är snart lördagen till ända och jag ska ta å kissa djuret sedan hoppa isäng... se lite Ernst och bara njuta! Imorrn är det 1:a advent.. GALET!


Allt för nu!!
//PussHej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards