Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 22 november 2015

Av ingetstorstadsliv - 22 november 2015 20:52

jag har gjort det! Jag har gjort mitt egna vinterlandskap i en av mina ljuslyktor och jag blev nöjd!
Jag vill ju såklart kasta upp en bild på den oxå!

Jag har dragit på mig en sån jäkla förkylning så jag vet inte alls vart jag ska ta vägen! Hatar att vara såhär tät i näsan.

Av ingetstorstadsliv - 22 november 2015 03:00

Nu är de snart 1:a advent. Vart tar tiden vägen?
Jag tyckte ju nyss att det var sommar och grönt. Nu är de vinter och snön kom med full kraft igår. De snöade sådana kopiösa mängder. När jag kom hem från jobbet så var de bara att kasta på sig tjurskallr och börja skotta.
De är något som jag inte gillar med vintern de är den där jäkla drottningen, men de måste ju göras tyvärr! :(
Men nu till något roligare, vi har hunnit köpa alla julklapparna redan vilket känns så sjukt bra. Jag hatar att få i affärer utan att veta vad jag ska köpa och till vem. Men nu är de redan klart :) de var ju dock inte helt folktomt på affärerna när vi va där men det gick att härda ut.

Nu är de bara att vänta på att julafton ska komma även i år.

Jag har ju hittat mig lite fler hobbys den sist.
Bla. Sticka bäbisplädar. De är ju några av mina vänner som nu väntar barn så det kändes som en kul grej att göra :)
Jag slänger in en bild på det oxå!

Sen har jag ju provat på att vika böcker oxå vilket faktiskt var sjukt kul. Det tog lång tid att mäta och rita men själva vikningen gick över förväntan fort och var lätt, det kommer bild på det oxå.

Den har ju julkänslan infunnit sig oxå, det har bakats pepparkakor och julkransen hänger på dörren. Så nu känns det verkligen som att julen kan få komma. Enda jag inte är klar med de är städningen. Fast de är klart kan man bli klar med det? :) nej jag tror inte det!

Nej nu säger jag det sedvanliga.
PussHej

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards