Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av ingetstorstadsliv - 5 maj 2014 00:04

Sådärja, då var vi redan inne i Maj fast att dömma av vädret så är vi fortfande kvar i april eller möjligtvis februari,

De är inte okej att man ska måste skrapa rutorna på morgon, de är inte heller okej att de ska vara en massa snö på backen under natten.

Nej, nu känns de som att sommaren kan få komma så att jag kan få min välbehövliga semester,

Sjukt less på allt är känslan som infunnit sig i mig.


Men har iallafall fått en liten försmak på sommaren i fredags när jag slet med mig Mia och hundarna ut i havet för att grilla hamburgare över öppen eld och hundarna som badade, kul att se att även Casch gillade vatten, så nu har Lexus äntligen fått sig en bad.kompis

De va faktiskt riktigt trevligt fram till dess att de började snöa(?!) 


Helgen har bestått av arbete så nu har jag tagit min helg.

Har nu helg fram till på onsdag då de blir att åka in till staden på fack-kurs och mysa på hotell! Jag gillar´t!

Börjar faktiskt bli mer å mer intresserad av de här med facket, mycket saker som man inte visste om och andra saker som man faktiskt kan fördjupa sig i.

Hoppas att denna kurs blir lika trevlig som den förra! :)


Jag vakade ju som sagt av idag och de gjorde jag med råge!

Råkade vakna kl 16 så de känns som att de kommer att bli viss krux att hitta sömnen inatt, men de blir nog bra.


Nej, nu ska jag kolla så jag verkligen skickade in deklarationen så att jag inte missat dem är ju faktiskt sista dagen idag, känns ju som att pengarna är mycket efterlängtade så man kan dryga ut "semesterkassan"


Nej hörrni, nu säger jag de sedvanliga 

PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards