Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 25 november 2013

Av ingetstorstadsliv - 25 november 2013 01:09

Jahapp, nu är de mindre än 1 månad kvar tills de är jul.. och denna julen så är jag faktiskt LEDIG,

vad jag vet iaf! ;)

Även ledig nyår så de blir lite pengar iår men skönt att kunna umgås med både vänner och familj! :)

Hoppas att vi kan styra upp planera för nyår snart, annars så blir de en mysig hemmakväll med god mat och nån film på TV, funkar de oxå, jag får ju vara med den BÄSTA! <3



Blir så sjukt jävla irriterad på vissa saker som ligger inom mig och gnager.

Jag skulle vilja vara mera som dig, du bara släpper och går vidare, hur gör du?

Kan du inte snälla förklara de känns som att de skulle underlätta en hel del.


Får se hur de blir nu i veckan, kanske att de blir att åka till Pite på torsdag men inget som är bestämt.

Även kolla på kaklet i skeå till köket så vi kan göra klart hemma. Sen är de bara V-rummet kvar innan vi är klara.

Hade ju känts underbart att få allt klart inom en snar framtid.


Nej, d va allt för nu.

PussHej!


Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards