Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 6 november 2013

Av ingetstorstadsliv - 6 november 2013 04:13

Helt seriöst, blir tokig på att dom måste bygga om vägen precis nu!

Hatar i denna stund att man jobbar natt och måste få sova på dagen, men de känns jäkligt bra att man får sova hos mamma och pappa under tiden.

De känns ju dock lite konstigt att åka dit och sova när man har sitt eget hus.

Igår va jag aldrig hem på hela dagen men nu blir jag ju långledig efter denna natt så då kan man sova hemma igen.

Dock kommer man ju att bli väckt kring 7 tiden eftersom att de är då som böjar.

Hade nästan lite lust att komma hem till dem kl 3 på natten och börja leva jävul så att jag kan störa deras skönhetssömn oxå!


Nej, nu ska jag sluta gnälla.

De är snart JUL och de innebär ju att man får lyssna på julmusik göra knäck och julpynta bla. nu är de verkligen inte allt kvar!

Är ju dessutom ledig både jul OCH nyår iår de är ju inte alls vanligt!

En som var nöjd är ju gubben hemma... detta blir första nyåret som jag är ledig så får se vad vi kan hitta på för kul.

Men som sagt tidigare så blir jag ju långledig nu och då ska jag bara ägna den tiden till att få de fint hemma och njuuuta!


Var ju iväg med massa skräp i måndags så nu börjar ju källaren att se ut som den gjorde innan pannbytet.

Saknas bara en massa skurning och kanske lite målarfärg, vi får se!


Nej de va allt för nu, vet inte mera vad jag skulle kunna skriva såååå


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards