Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av ingetstorstadsliv - 13 augusti 2013 05:55

Oj, de är inte vanligt att det blir 2 inlägg/natt så håll tillgodo :)

Har snart gjort klart denna natten oxå, men tror nog att det blir till att kontakta någon form av ryggknäckare efter denna natten.
Har verkligen ont i heeeeela ryggen.

Som jag sa till J för inte allt så länge sedan, tänk om man fick vakna en morgon och somna en kväll utan att ha ont. Så fantastiskt de skulle vara.
Jag kan inte minnas när det hände senast. Så ni som inte har ont när ni vaknar eller ont när ni somnar njuuuuut!

Nej de var allt för nu.
PussHej

Av ingetstorstadsliv - 13 augusti 2013 00:56

Jahapp, så var vi inne på sista natten nudå eftersom M var snäll och tog min natt imorgon.

Så nu ska jagbara jobba igen en natt till honom, de blir nog kanon!


Nu i veckan så blir de alltså två resor till schtaan, de hör verkligen inte till vanligheterna. 

De är bara att hoppas att allt kommer att gå bra, ska iaf dejta Sara på torsdag och de blir nog väldigt trevligt hoppas jag.


Idag blev de inte så mycket gjort, vaknade där efter 15 och har sedan dess bara suttit på arslet i princip.

Men nu tar ryggen jävlart knäcken på mig, så de ska bli skönt att vara ledig nu i en massa nätter.

De känns att det verkligen behövs.


De är en sak till som jag känner att jag skulle vilja skriva, eller vet egentligen inte riktigt hur jag ska skriva, men jag är så fruktansvärt less på att de känns som att man slits åt flera håll, de är mycket som ska göras och jag tänker hela tiden, de känns som att saker och ting bara springer runt i huvudet på mig.


Nej, nu säger jag de igen


PussHej

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards