Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av ingetstorstadsliv - 22 juli 2013 02:39

Hejsan hallojsan på er!

De va ju som ett tag sedan sist och jag har fått mycket tjat om att de ska uppdateras så nu gör jag det!


Jaa, vad har hänt sen sist då? 

Jo jag har blivit moster IGEN! Och han är heeeelt fantastisk. Så nu har jag 2 härliga syskonbarn och jag kan lova att jag är riktigt stolt!


Sen har vi ju hunnit vara på semester till göteborg oxå, men innan semestern komme så skulle jag ju självklart dra på mig en hjärnhinneinflammation och blev liggandes på sjukhus ett par dygn.


tjadu nu är man tillbaka på jobbet och sliter igen.. nu blir det att jobba heela veckan eftersom jag har tagit på mig 2 extrapass i helgen + att jag ska gå tillbaka till ladugården!

Så denna vecka innehåller det mest jobb!


Nej tillbaka till arbetet igen.


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards