Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

2013-01-06

Av ingetstorstadsliv - 6 januari 2013 11:30

Jahapp, nu är man här igen då... Va in på akuten igår för att kolla upp handen som värker som satan. 

fick dock bara handen lindad och sen ska jag tillbaka imorgon igen. 

Men de är ganska kul ändå när de är nått som händer. Man ser vilka som bryr sig om hur de är med en. 

Dem som faktiskt hör av sig för att kolla hur de är.

Sen ser man vilka som bara skiter i en. de är ändå rätt kul.

Men ändå bra för då vet man ju vart dem står. Att man inte ska lägga mera energi.


Även fast jag kanske inte mått så jävla bra alla dagar så har man ändå hört av sig om de är någon annan som haft de jobbigt och som har velat prata, men de får man visst inget tillbaka för, 


Hade en massa mer att skriva igår men efter en natt sömn med mycke värk så känns huvudet som en gröt idag.


Jag hoppas att dagen idag blir lugn, de enda som är inplanerat är att jag och syster ska ha de vanliga söndagsskrapet ska göras. Sen hoppas jag bara att det blir lugnt.


Nej, de var nog allt för nu.


PussHej! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards