Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av ingetstorstadsliv - 25 juli 2012 14:48

Idag är de onsdag och halva veckan har gått.. ska bli skönt att snart ha helg :) Eftersom att jag jobbade helgen som var så kunde vi ju som inte hitta på något, men de kanske vi kan göra denna helgen, synd bara att chefen ringde och frågade om jag kunde jobba fredagkväll.. vilket jag INTE var sugen på men måste ju ställa upp då de tryter med vikarier...

Stackars dem att det bara blir 3 stycken på morgonen.. Men kan som inte göra något åt de.. så då blir de 2 kvällar denna veckan. Jobbar kväll ikväll oxå vilket känns skönt.. dock hade de vart bättre att jobba kväll imorgon så hade jag och john fått förmiddagen tillsammans.. det blir som lite att umgås med då man jobbar inom vården pga av arnetstiderna men de fixar sig nog.


Igår bestämde vi oss för att rensa upp ute i rabatten där det såg mer dött ut än levande och sen ställde jag dit blomkrukor istället.. attans att man inte kom på den idén tidigare i sommar ;)

Men nu ska de väl förhoppningsvis inte växa där mera.. :P


Hade tänkt vara duktig och kreativ idag men pga denna jäkla skallebank så har det vart en omöjlighet. Dock så rensade vi upp rätt bra igår så de känns inte som att man behöver backa när man kommer in i köket!


Men nu har snart hela Juli månad gått oxå.. men vart är värmen? Det regnar ju typ varenda dag och de känns inte okej!

Hade ju tänkt åka till havet och typ grilla/bada med Lexus men icke! det är så nedrans kallt så man måste ha vinterkläderna på sig och då känns de inte särskillt kul!


Nej nu ska jag ta å fixa matlåda och sen bege mig mot jobbet!


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards