Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

15:e Juli

Av ingetstorstadsliv - 15 juli 2012 22:56

Idag är det precis 1 år sedan mitt första syskonbarn kom till världen. 

Att tiden kan gå så nedrans fort och att så mycket hinner hända på den tiden... Jag har te.x på 1 år hunnit med att köpa hus, träffat en fantastisk sambo, vart på semester x 2, sett tyskland för första gången, köpt mig en egen bil, hunnit byta jobb och gjort en hel massa annat skoj! Allt detta som känns som att allt gjordes typ igår har hänt på 1 år! Vart tog tiden vägen?!?


Men man undrar vart tiden tar vägen.. tyckte som att det var nyss som man gick högstadiet och det man gjorde då på dagarna var att jobba, gå skola och umgås med vänner...

Dock så har denna vecka vart helt fantastisk! <3

Jag har jobbat och umgåts med vänner precis hela veckan!

Superkul att Lisa har vart i Ånäset denna vecka, de va super!


Vi har vart hos Jessica och Jesper och kikat på deras nya hus, det har blivit några öl som slunkit ner i Johns strupe, det har vart en hel massa skratt och såvidare 

Nu har vi börjat ladda för årets öl-tält dock så jobbar jag även den helgen så det blir lugnt.

Ska dit på fredagkväl eftersom jag inte börjar förrän 11,30 på lördagen, så det blir kanon!

1 kväll av 2 iaf!


Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva men nu har jag iaf uppdaterat er lite om vad som händer i mitt liv, de va ju en nedrans massa tjat när vi var i skogen och drack kaffe ;) Så nu har jag fixat min del av avtalet! HA Sug på den ni!


Och just de, mitt projekt med att sluta snusa är ju fortfarande igång... de är sjukt jobbiga veckor, fan att man skulle börja med det överhuvudtaget!


Aja nej men de va nog allt för nu.


PussHEJ!

 
 
Ingen bild

Cafetanten

15 juli 2012 23:37

Nu är det läst!! :) <3

ingetstorstadsliv

16 juli 2012 15:26

Gillas!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards