Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av ingetstorstadsliv - 7 maj 2012 10:57

Har sedan länge känt en konstig känsla i kroppen som jag inte riktigt kan beskriva...

Jag känner mig som tom men samtidigt så jäkla glad.

De är konstigt.

Glad för att jag har min karl som är helt fantastisk underbar. De är nästan så att man väntar på ett bakslag ska komma men de kommer aldrig.

Vi fixar och donar i huset så att de ska bli lite mera i våran stil, vi känner att vi trivs!

De är helt magiskt.


Men dock så känner jag att jag inte trivs med mig själv..

De är de som är så sjukt. De känns som att jag bara vill vara ensam, men de går inte.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att börja motionera mera igen.. vill vara den jag var förut, så nu är de dax!

Ska faktiskt masa mig upp ur sängen nu för att bege mig ut på en kortare springtur och hoppas att fötterna å knäna håller. Önska mig lycka till!


Sen är jag fruktansvärt less på att alltid vara det sista alternativet.

Att man ska finnas där jämt men aldrig få något tillbaka.

De är inte okej!

Min telefon är på dygnet runt om det är så att någon skulle vilja ringa å bara prata av sig.. Men när jag behöver någon så är de jävlar tvärstopp!

Det har fått mig att tänka, jag vill inte ha de såhär.

Så nu ska fröken Olofsson endast tänka på sig själv och börja må super!


Nej allt för nu!


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards