Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av ingetstorstadsliv - 20 mars 2012 18:42

Det har varit några riktiga kanon-dagar med helt perfekt väder!

Synd bara att man då ska dra på sig förkylning som verkar sitta som ett berg och inte alls vill ge med sig.

Är hemma från jobbet nu för att kunna fokusera på att vara pigg å alert tills nästa vecka då jag börjar mitt nya jobb!

Känns underbart att få börja jobba inom vården igen!

Jag längtar!


hade tänkt skriva nå vettigt men iom att det inte händer särskillt mycket i mitt liv så blev de lite av den varan!

HAHA


Nepp, snäppet för irriterad för att de ska komma något vettigt.

Vissa saker gör mig fan dum i huvet!

Ëna gången är allt så fruktansvärt bra medans andra gånger så ska man bara hålla käften å lyssna!

Jaja, men that´s life!


Puss på er så länge!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards