Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2012 17:16

Herremin gud så de var dåligt med uppdateringar.

Önskar jag hade nå vettigt att skriva om men de är som tomt.

Allt är tomt.

   Men kan iaf meddela att nästa vecka är min sista vecka som "bondtös" sen återgår jag till att arbeta som undersköterska igen.

De är något som jag har saknat.

Närheten med folk, att kunna hjälpa dem som behöver det. Någon som är glad och tacksam.

Känns underbart!


kollade på kläder igår på internet och min mamma kläcker ur sig en kommentar som lyder;

Men kan du inte ha vanliga kläder på dig, fast nej då ser man ju inte att du är en personal!


De är trotsallt ett äldreboende där ingen är under 70 förutom personalen. Men Nejdå lilla mamma de är ingen som kommer att förstå att jag är personal.

Hon är så söt! <3


Nej nu ska jag ta å göra mig klar för att åka på jobbet sen är de HELG!

kanske att jag tar på mig att jobba några timmar extra i helgen men ska oxå vara barnvakt så de kanske blir så att jag tar mig en ledighelg trots allt!


slänger in en sommarbil så man har något skönt att se fram emot, en bild på skellefteå mitt i sommaren

 




Nej, allt för nu!

PussHej!




Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards