Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av ingetstorstadsliv - 15 februari 2012 16:44

Det var ett jävla gnäll på att det var dåligt med uppdateringar från min sida.

Men jag har banne mig inte haft någon varken tid eller ork att skriva.


De händer heller inte så fruktansvärt mycket olika i mitt liv.

Som Jezzica sa; Kan du inte säga att du gör något annat så de kan va roligare att lyssna på?

Men nej, de är svårt iom att det enda som jag gör på dagarna är att Jobba, packa ner och packa upp,

Okej, jag äter och sover ibland oxå men de är en så liten del så de räknas inte.


Men jag ska uppdatera er lite, så håll i er.

den 6;e februari fick jag nyckeln tilll huset. Så hela den helgen gick åt till att försöka stuva in grejer (dock ligger typ allt i garaget och väntar på att få komma på sin plats)

och på den vägen är de.. så de är typ allt som har hänt sen sist!


Jo, de har kommit en sjuhelvetes massa snö oxå.


Där sätter jag nu punkt för att börja bege mig mot jobbet!


Så PUSSHEJ!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards