Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

2011-12-18

Av ingetstorstadsliv - 18 december 2011 22:15

Någon som är helt galet är att det är den 18 december men inte alls kallare än var de va typ i början på november.

Det känns jättetrist eftersom att de snart är jul men absolut ingen julstämning infinner sig...

Hade tänkr jag skulle koka lite knäck i helgen men det blev inget av med det.

Istället så hade jag bokat tid hos bäststeFrida på lördagen för att göra mina efterlängtade naglar :) <3


Hjärtat följde med till Umeå och fick därför vara med och bestämma vilken dekoartion jag skulle ha och självklart så hittade han några döskallar, så för att hedra Herr och Fru Olsson (och för att imponera på hans far när vi åker ner till göteborg veckan efter nyår) så valde jag att sätta dit dem på mina småfingrar.

Men för att kompensera upp döskallevalet så blev de 2 blommor på tummarna oxå!

Skulle egentligen ha lagt in en bild istället så ni skulle förstå men orkade inte masa mig in i sovrummet för att hämta sladden.


Nu har jag ju dessutom börjat nerräkningen tills dess att vi ska åka.

Jag är så nedrans nervös :/ Jag har typ ångtest.

Men jag hoppas iallafall att de ska gå bra.


Men innan vi åker så är de ju Jul och tillochmed nyår hinner komma.

Julfirandet blir med familjen i år, men ska nog jobba på julaftonmorgon iaf.

Blir ju en hel vecka sen som jag är utan lön så de vill till att man ställer upp i den mån man kan :)

Sen kommer ju alla pengar att verkligen behövas om man ska kunna köpa allt som man vill ha och som man behöver :)


Nyårsfirandet däremot kommer nog att bli väldigt lugnt (som vanligt) De är svårt att åka någonstans då man har de lilla "monster" som är rädd för smällarna.

Så jag hoppas innerligt att folk kan hålla sig till att bara smälla där kring 00.

Ifjol blev jag ju galen då hade jag ju dessutom 2 stycken som var LIVRÄDDA och då börjades de skjutas redan vid kl 14 på dagen. De är INTE okej!


har ju dessutom inte inhandlat alla klapparna än, måste nog ta mig en sväng till stan någon dag under veckan får se om de är nån som är sugen på att åka med och som inte jobbar på dagarna, de är nått som är väldigt jobbigt då man jobbar måndag-fredag delade turer alla dagarna.

Så man skulle ha haft sig ett annat jobb kanske?

Och något som inte är så förbaskade tungt.

Har ju inte riktigt fått tillbaka all styrka i vänster axeln sen jag var hemma typ 1 vecka.

Gick med armen i mitella och nedrans vad fort man tappar muskler, de är GALET!


Nej, nu ska jag och hjärtat fortsätta kika på beck- sista vittnet.

Sen blir de sängen för att vakna upp 05.30 pigg och utvilad?

HAHA, jag och vakna tidigt på morgonen funkar ju inte heller som  ni vet men de är värt att ge det ett försök.


Men ha de bäst så länge!

PussHej!

 
 
Ingen bild

Hemligt! =)

10 januari 2012 07:29

Hörrudu, nu tror jag de är dags för frun och uppdatera igen! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards