Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

2011-12-01

Av ingetstorstadsliv - 1 december 2011 16:21

Man brukar ju säga att jag vaknade i morse och min dag var förstörd (eller okej, Jag brukar säga så iaf)

Vaknade och eftersom att sömnen inte fanns där så¨resulterade det i huvudvärk och illamående, låg länge och funderade på om jag skulle kunna stanna hemma men åkte iallafall iväg och påvägen till jobbet var det SNORHALT, sen inte så nöjd med att möta bilar som inte kan bläda av till halvljus och som samtidigt tycker att de är skoj att sladda.

Med nöd och näppe så överlevde jag bilresan till jobbet.

Som vanligt när jag kommer på jobbet så pluggar jag in musik i öronen och låten som spelas i mina öron är killing me softly! Vad är oddsen???

Jag tod det iallafall som att det var ett tecken på att denna dagen inte skulle bli lyckad.

Men faktiskt den har inte vart helt galen!

Blev så jag jobbade 3 timmar på shell oxå och snart är det bara att bege sig  mot jobbet igen.


Det är helt galet att det är den första december idag, de är inte en tillstymelse till vinter ute.

Bara grått och trist. Eller nä, de är ju lite grönt oxå på gräsmattan.. och de är inte okej!

Nu ska de vara vit snö som ligger på backen, men nejdå is är det närmsta vinter vi har kommit till.


Jag har mycket tankar och funderingar just nu. Vet inte riktigt vad jag ska börja med att försöka nysta upp.

Men skulle iallafall behöva sova så man orkar mera, men vet inte vad grannarna pysslar med hela nätterna.

Inatt tror jag att dem hade någon form av släktkväll.

Men då kör man väl förfan inte bil hela natten, Men jodå! kl 4 var sista gången jag hörde den och sova innan de var ju helt meningslöst!

Vill flytta NU!


ikväll kommer dessutom hjärtat hit så det blir ju fruktansvärt bra!

Jag saknar honom direkt han har åkt. Väldigt jobbigt!

Men de är väl så att vara kär?

Usch och fy vad det blåser ute, fryser bara jag hör vinden blåsa.


Nejdu, nu ska jag äta upp min brakmiddag som består av yoghurt, banan och solroskärnor! MUMMA!

Haha, men nu ska jag sluta skriva!


HA, SaraN nu har jag uppdaterat IGEN! (du sackar efter)


PussHej!



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Ovido - Quiz & Flashcards