Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 14 november 2011

Av ingetstorstadsliv - 14 november 2011 23:39

Jaha, då var vi här igen då!

har visst inte uppdaterat på snart 1 vecka så Saara gjorde en deal med mig, att om hon uppdaterade så skulle jag oxå göra det.

Problemet är bara att det finns så mycke ord som jag skulle vilja dela med er men de går inte att formulera mig rätt.

vet inte hur jag ska börja.


Var iallafall fest på folkan i flarken i lördags som Sara och Tobias hade, var relativt dött till en början men sen kom de en massa olika folk, trevligt blev de!

var väldigt skeptisk till en början men allt sådant släppte ju längre in på kvällen vi kom.

Det blev en väldigt lyckad kväll! :)

Jag har dessutom kommit på att jag ABSOLUT INTE behöver dricka utan att jag mer än gärna kör, folk får tycka att jag är den tråkigaste människan på denna jord, but deal with it! Jag trivs.

hela kvällen var lyckad och vi var väl inte hemma förrän kring 04.30 på Söndagmorgon och då fikade vi innan vi hoppade ner i sängen.

vaknade vid 12.30 på söndagmorgon(?) sen var de ju farsdagsfirande hela dagen!


påtal om fika, vet ni om att de är ett annat ord för fitta på Italienska?

sådärja, kom med lite allmänbildning i det hela. =)


åhh, börjar verkligen längta till nyår nu, eller kanske inte till själva nyårsafton men dagarna efter.

Har nämligen ansökt om 1 veckas semester så då jädrar bär de av till Göteborg, nedrans vad jag längtar vill jag lova!

Kände nämligen inte av min kropp i morse, jag hade absolut inga muskler alls, det var överkokt pasta som serverades till frukost tydligen.

så jag blev hemma i morse.

Har dock jobbat ikväll så jag tar igen tiden som jag missar iaf.

Mycket att göra på jobbet nu vill jag lova, usch!

Så jag behöver verkligen min semester typ NU!


orkar inte hålla uppe ögonen längre så jag säger godnatt nu och hoppas att jag vaknar då väckaren ringer igen på några timmar.

skulle tydligen blrja tidigare i morgon.

så nu säger jag å Lexus, Godnatt! <3


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards