Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

6/11-11

Av ingetstorstadsliv - 6 november 2011 18:24

Vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra..

Känns som att jag kan inte göra ett skit.

Jag vill inget illa med de jag gör.

Jag gör de för att du ska må bra. Du tolkar de däremot som om jag bara vill dig ont, jag har sett hur illa du hgar farit och de är inget ´som jag vill dig igen!

  du är sur och irriterad vilket jag har förstått... men jag hoppas att du kan förlåta mig.

Jag sa inget för att vara dum!


Men just idag så spelar de ingen roll  hur jag gör så blir visst allt fel iaf.

Kanske skulle ha tagit mig en promenad eller bara gå och lägga mig istället.

Kanske skulle vara bäst.

Stänga av mobilen, lägga bort datorn låsa in mig och gå ut igen när solen skiner och det är 15 grader varmt.

Jag gör som björnen går i Ide!


PussHej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Skapa flashcards