Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 3 november 2011

Av ingetstorstadsliv - 3 november 2011 16:37

Idag är de Torsdag och jag kan inte annat än längta till i morrn då de är FREDAG!

De innebär att de är helg snart.

UNDERBART!


åh, skulle göra allt för att bara lägga mig ner och DÖ!

Allt känns skit just nu, de är en jävla uppförsbacke som man ska försöka ta sig upp från.

alla vet ju hur de känns att cykla i uppförsbacke och motvind, precis så känns de för mig just nu!

Jag försöker att le och vara glad men de är inte de lättaste.

Man sätter på sig ett ansikte som man tror att ingen ska kunna se igenom, men det gör DU!


åh, jag känner absolut inte för att åka på jobbet nu men de är väl bara att bita i det sura äpplet och göra dessa 2.5 timma.

aja kanske skriver senare.

PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards