Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under oktober 2011

Av ingetstorstadsliv - 6 oktober 2011 14:11

Idag är de torsdag och uppdateringen ahr vart helt magiskt dålig.

Men tillbringade ju som ni vet helgen i staden och det var supertrevligt!

Träffa lite nytt folk, skämma ut sig lite.. ja sånt som hör mig till.

Haha! Men de va skoj och jag gör mer än gärna om det :)


Men på söndagen när det var dax att åka hem så ville kroppen inte alls vad jag ville. eftersom att någon gång under natten så hade den älskade förkylningen hoppat och satt sig i min näsa och ville absolut inte alls gå ifrån mig. De som kallas separationsångest tror jag.

Och inte nog med att jag blev förkyld så har jag haft sådan fruktansvärd tandvärk.

De är ju så att de är lika bra att ta allt på en endaste gång.


Har haft som mest 39,9 i feber så någon partypingla har man inte vart!

Blir visst att ligga hemma i morgon oxå då termometern visade på 38,7 SATAN!

Rastlös som man är men orkar ändå inte ta tag i diskberget som bara växer.

Någon som känner sig manad att komma hit och fixa? (A)

Mer än välkommen!


Nejdu, slut på uppd. för nu.

PussHej!



Av ingetstorstadsliv - 1 oktober 2011 15:01

Haha, dålig uppdatering från mitt håll jag vet.

Förlåt Sara men de blir bara snabbt nu.


Är i staden för andra dagen och usch vad jag trivs :-)Fastän dom har repat den Bästaste bilen :( Ikväll blir de nog kanske lite bio. Beroende på vad de är för filmer som går.


 Haha, dax för lillaMalin att skämmas igen då. :-)Hade stängt av mobilen igårkväll och på 1 timma så var de 4 missade samtal och 4 mottagna sms. Haha känns som att de inte riktigt funkar med en mobilfri helg för min del ;-)Nejdu nu ska de vilas lite middag för att sen orka göra den :-) den absolut perfekta ordningen att göra saker i.


Mamma och pappa har ju dessutom lilltungan i helgen så man känner sig väldigt naken. :-( men allt verkar gå bra på hemmaplan så nu ska jag njuta av min ledighet.


PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards