Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av ingetstorstadsliv - 24 oktober 2011 21:41

Godkvällen!

NEDRANS så kallt de har börjat bli på nätterna.. snacka om köldskador när man går ut på morgonen.

Man vaknar upp lite för sent som vanligt sliter på sig kläderna och ska se bege sig ut och starta bilen.

Men fyfan! innan man knappt har förstått vad som har hänt så har man förfrusit sig ordentligt.

Gjorde detta i morse och fick inte tillbaka värmen förrän strax efter kl 14 idag(!) Usch!

Och har vart ute och knatat med hundi och de var inget bättre de.

Dock så är jag inte lika kall.


Var ju i staden i helgen med den bästa <3

Sen gick vi och hälsade på Bengt, Linda Sigrid och Emelie Trevlig lördagkväll.


Men däremot söndagen bestod endast av att SOVA!

steg inte upp ur sängen förrän klockan var nog närmare 16.30 SKÖNT!

Kan vara rätt nyttigt att ha en hundfri helg ;)

Man får så nedrans mycket sömn då!

Skulle egentligen ha tagit in buren från bilen men... Nej, de får bli en annan dag.. kanske i morrn, vem vet?


Sen hade jag ju tänkt ta tag i att städa lite idag, men eftersom att mamma sa att jag inte fick börja julpynta så sket jag i alltihopa!

HAHA, nej måste städa innan helgen som kommer iaf då lillWiggo ska döpas :) MYSIGT!


kommer nog att bli 3 helger på rad i Ånäset får se hur vi ställer oss till de :) Hoppas på de bästa att man inte blir själv någon helg men man vet ju aldrig.

De återstår att se.


Känns som att jag inte har någon som helst struktur i de jag skriver nu och att inget alls sitter ihop men de bjuder jag på!

Känns som att huvudet inte är med heller riktigt.

Just de.. måste komma ihåg att kika efter vilka kläder jag ska ha på dopet oxå!

Sen är de ju fest, vad ska man ha för kläder då?

Oj, Nej nu ska vi gå och sova innan jag hittar på en massa annat dumt som jag skulle behövt göra istället.

så NattiNatti!


PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards