Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av ingetstorstadsliv - 13 oktober 2011 21:24

Tänkte bara meddela att älgkon lever! =)


Usch började min morgon med att stiga upp kl 03.30 de va för tidigt för en kvällsmänniska som mig.

Men jobbade ju bara fram till 9.30 så jag kunde åka hem och sova sen.

Trodde jag! Men Nejdå, fick främmande av bästaste Veronika och sen skulle ju jag och Jossan åka till lövånger. Men hann vila ca 20 minuter iaf.

Så nu är man ganska så trött, fast ändå inte. Är nog övertrött kanske!



Sen blev de ju jobb ikväll oxå. :)

Riktigt bra gick de oxå. Har blitt så DUKTIG på att mjölka, dock så ser man ju att de är Agda 92 som ska stiga upp efter man har suttit på huk i typ 10 min a´ 20 kossor!

haha, kommer nog kännas i morrn oxå!

Ska ju börja kl 05.00 i morrn så de räcker om jag stiger upp 4.30


Efter arbetspasset i ladugården är klart så ska jag åka och göra några timmar på shell oxå.

Gäller att ligga i.


Haha, har dessutom räknat ut att jag är hemma ca 2 timmar vaken tid/ dag.

Så jag sliter ju inte ut huset iaf :)

Skönt att Lexus kan följa med på jobbet så han inte behöver vara själv lillpluppen.


---------------


Åhh, jag blir så inåthelvete jävla less på folk som säger en sak men menar något helt annat.

Man ska ställa upp och finnas där när allt är så jävla jobbigt för dem.

Men vad får man tillbaka?

inte ett jävla skit!

Blir så fruktansvärt trött på det.

Hädanefter ska jag endast bry mig om mig själv och skita i alla andra!

Jag mår bara så jäkla dåligt själv!


Nej nu har jag dampat loss lite så nu ska jag och Lexus skutta ner i den stora sängen och mysa.

så............

PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards