Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av ingetstorstadsliv - 8 oktober 2011 22:57

Idag är de lördag och den har tillbringats med la familja i bagarstugan, så nu är de ett halvår kvar tills nästa gång.

Skönt att det inte är oftare då faktiskt hela dagen går åt till att vara där.

Men det var som sagt hela familjen så då kunde man ju passa på att umgås oxå,


Har sett på Eva och Adam ikväll tillsammans med SaraN.

Haha. ganska sjukt ändå att man kan alla repliker i den :)

Men gillart ändå.


Haha, känns inte som att jag har nå vettigt att tillföra bloggen just nu..

Skulle ju kunna lägga in lite bilder men nej jag är visst lite för lat för att orka gå till sovrummet och hämta sladden.

Skulle dessutom behövt köpa en ny kamera så kanske ska kika på de i morrn om de nu blir så jag åker in till staden.

Ska åka och hämta hem Cisco igen.

han ska få åka till hundhimlen.. de blir bäst så.

Tyvärr.. de är inget som jag vill men för allas bästa så är det de bästa.


Usch, nu blev de tårar i ögonen igen,

FAN!

Nej bäst att sluta innan man börjar skriva en massa depp.


Så godnatt och PussHej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards