Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 26 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 26 september 2011 20:47

Efter en heldag med en massa stök och bök så är man nu hemma från jobbet. Ganska tidigt dessutrom! :)


Började måndagsmorgonen med att åka och jobba i ladugården men eftersom att chefen skulle till tandläkaren kl 10 så var de jag som fick ta över mjölkningen.

Det gick faktiskt över förväntan bra denna gången oxå! :)


Men eftersom jag hade lovat Jezzica att komma till robban någon gång på förmiddagen så var det bara att åka hem och kasta sig i duschen för att få bort lite bajslukt.

Sagt och gjort!


var i robban strax innan klockan 12.

Och komme mig inte därifrån förrän kl 16 då de väntades middag hos mami och papi!

Sen var det bara att åka igen!


Så som sagt just hemkommen och ska snart borra ner mig i soffan och mysa jävel!


SaraN, jag tänker på dig!

Säg till om de finns något som jag kan göra så gär jag det!

Och de hoppas jag du vet <3


PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards