Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 25 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 25 september 2011 21:58

Ojoj, vilken konstig vecka de har varit!

Helgen började ju bra med en lite roadtrip till Piteå, med den bästa! :)

Så fredag började med jobb och sen bar de av till Skeå för att byta bil.

Sen bar de iväg.

Det var kul som tusan! :)


Sen var de då dax för Micke att komma och hämta resten av sina grejer.

Det gick förvånansvärt bra faktiskt!

Så nu är alla hans saker borta.

------------

Sara, du är den bästa och du är absolut inte värd detta, De är inget som du ska måste gå igenom IGEN!

Jag blir så jäkla irriterad.

Du vet ju för fan allt! Hur kan du bete dig så???

Jag blir så in i bomben arg. Skulle mer än gärna kunna tänka mig att ta ett seriöst samtal med dig, förklara allt!

Sara, jag finns här för dig! Bara att du ringer om de är något! <3 jag finns alltid på telefonen.


---------------

Du gör mig förvirrad.

Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig, hur jag ska göra, nu är jag bara mig själv! Men så fruktansvärt förvirrad.

Jag gillar dig för den du är men du måste tala om för mig vad du känner.

Snälla gör det NU!


PussHej

Ovido - Quiz & Flashcards