Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 15 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 15 september 2011 13:42

Sådärja!

Torsdag idag och jag ligger hemma och är sjuk!

Fick nog någon form av magsjuka igår eftermiddag så var hemma i gårkvöll oxå.

Tror att jag blir hemma ikväll med.

Kommer nog inte jobba i morgon heller..Fan jag som verkligen skulle behöva jobba!

Men man måste väl kanske se till hälsan först?


Igår innan jag blev sjuk var det iallafall en bra dag!

Jag Och Sara packade in oss i bilen efter jag jobbat färdigt på morgonen och begav oss till SkellHell. Eftersom jag skulle uppdatera garderoben lite så började vi på CK.


Vi mötte sedan upp SaraA och begav oss för att inta lite lunch på Subway. Hm, jag är inte sådär jätteimponerad av mackorna! Men men... måste ju iaf prova nu när jag har lovat!

haha, och jag som skämde ut mig där oxå! :S

"fågeln har anlänt" Visst var det så?


Nej men hade en riktigt bra dag på stan med brudarna!

Kanske skulle kunna göras om någon gång? :)


Just nu ser de ut som ett jäkla bombnedslag här hemma, men när man är sjuk så behöver man inte städa och hålla på en massa. De säger ALLA!


Nej ska återgå till TV:n nu!

Kanske uppdaterar senare.


PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards