Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 10 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 10 september 2011 13:19

Haha, fortfarande Lördag!

Lite smått less nu!

Försöker ringa folk som kan hålla mig sällskap men när tom ens egen mamma dissar en så är de inte OK! :P Haha, nej men de är lite ensamt och jag är Mycket trött!! HAHA!


Ringde SaraN nu men hon svarad einte så utgår från att hon fortfarande sussar sött i min säng.

Hundarna är nog snälla oxå!

Nog för att dem inte är i samma rum som henne men dem kan ju föra liv ändå!


Haha, ska försöka peppa upp mig inför kvällen!

Skulle behöva lite energi.. någon som vill ge bort? :)

Öppen för förslag faktiskt!


japp!

Allt för nu då!

De är ju bara 41 minuter kvar innan jag får stänga...

YEEY!


PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 10 september 2011 12:18

Idag är de Lördag och har snart jobbat alla mina timmar idag.. det var ju bara 5 timmar så de känns helt okej!

Lite skillnad gentemot övriga dagar i veckan så de känns skönt att de snart är helg och att man får slappna av..

dock är de en liten förkylning som har satt sig i ena näsan så de kommer nog att bryta ut den dagen som jag kan lägga mig ner i soffan och bara dö en stund. Vilket jag hade tänkt göra i morgon.. ta med hundarna på hockeyplan låta dem kuta av sig..., kanske spåra en sväng och sen åka hem och borra ner mig under täcket.. halsen värker och huvet skriker. Så de blir nog bra med en vilodag nu.


Igår kom ju Sara till mig och vi kikade på lite film vilket var skönt efter en lång dag att bara få koppla av i soffan på kvällen.. inga jäkla måsten som man borde ta tag i men som man inte orkar.

råkade visst somna i soffan men de fixade Jezzika att jag inte skulle göra då hon ringde mig så efter filmen så blev de en impulsroadtrip till Umeå.

TREVLIGT!


Var hemma i morse runt 5 och upp och jobba kl 8. Inte särskillt pigg men de funkar.


Ikväll blir de sen surfisk med Benny och Veronika vilket jag tror kommer bli riktigt trevligt.

Ska åka hem efter jobbet och dra en sväng med dammsugaren och sen åka och hämta Benny!

Veronika jobbar till kl 17. så vi ska gå runt lite på byn och kika!


Nepp, om man kanske  skulle ta och göra något vettigt..? dock är de så lite folk på helgen så man somnar nästan.. men bara nästan.

Haha, hade en lite rolig "upplevelse" igår på shell oxå.. vilket gjorde min dag! =)


Nepp, nu säger vi det sedvanliga....

PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards