Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 7 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 7 september 2011 10:00

Idag är de onsdag vilket innebär att halva veckan nu har gått :) De är skönt! Dock så jobbar jag även lördag men eftersom att halva onsdagen har gått så borde det bli halva ändå...? eller?


Jobbar dubbelt hela veckan.. :/ Usch så trött jag är... har vart i ladugården på morgonen sen började jag nu på shell och sen tillbaka till ladugården.. snacka om att jag kommer att vara trött sen vill jag lova...

När denna vecka är slut kommer de kanske att kännas lite lättare i själen då allt jobb är över.

Känns att de är lite tufft att vara både i ladugården OCH på shell.. fattas ju bara att hemtjänsten ringer och vill att jag ska gå ut och ge insulin dessa dagar då är ju mitt schema fulländat!


Haft en relativt bra start på denna vecka iaf.. trots att Sara har jobbat natt så våra kvällspromenader har tyvärr uteblivit :/

Har dock gåttt iaf men inte fullt lika långa om vi så säger.

Hundarna måste ju rastas iaf.. så man slipper inte undan!


påtal om hundar... nu börjar det vara riktigt tungt att ha 2 hundar som inte riktigt går ihop med varandra.. det blir jättemånga småbråk i veckan.. Hoppas att det snart löser sig iaf... :)

----------------------

Satans helvetes jävla piss!

Fan vad less jag blir.. man ska ställa upp till 200 % sen häver du ur dig så fruktansvärt jävla idiotiska kommentarer att det inte år med ord beskriva hur dumt de är. Jag orkar inte ta mera just nu!

Jag är LESS! Jag är KLAR!

Jag har sagt mitt... Acceptera eller skit i de!

Jag har inte tänkt ändra ställning i denna frågan.

Det går bara inte.. inte just nu!

Jag måste hitta mig själv och bearbeta den biten klart. För de är inte gjort.

Jag kan inte vara stark längre. Jag bryter ihop!

Och allt är DITT fel!

Jag hoppas att du är nöjd nu?!?!


Idag blir de fan inget jävla PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards