Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 4 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 4 september 2011 21:41

Hade värsta långa inlägget i huvudet innan jag och Sara tog en promenad ikväll men all energi och ork försvann när jag komme hem... Blev att städa bilen lite och starta en tvätt istället och nu har jag suttit här och försökt att tagga för att skriva men nej!


Men hoppas iallafall att du håller de du lovar! :)

Isåfall så ses vi ju snart!


Men nu säger jag godnatt!

Tänkte oxå lägga in lite bilder men de får bli en annan dag de oxå!

Så Natti Natti!


PussHej!

Av ingetstorstadsliv - 4 september 2011 13:47

Oj, galet trevlig kväll igår!

Vaknade i går morse och begav mig som vanligt till jobbet :)

Dock var det hemtjänsten som hägrade denna helgen... kul att träffa mina små gamla människor :)

Efter jobbet så var det dax för klubbtävling i gumboda :) Så jag, Sara, Emil och Andrea åkte dit och det var trevligt.. faktiskt otroligt länge sedan jag var på en folkracetävling.

Lite nostalgi!


Sen gick allt väldigt fort efter tävlingen så hoppade vi in i bilen och åkte till robban och inhandlade saker inför kvällens surströmmingsätande :)

Kom till Ånäset och där mötte vi upp Lisa och tvärkikade på Dennis lägenhet.

Hem och packa iordning sig för att bege sedan bege sig till Åträsk kanske de hette, eller nått annat på Å och träsk! Är inte så noga!

Kul var det iallafall.. bilfärden dit gick inte som planerat eftersom vi råkade köra påtok för långt ;) Men efter lite omväg och så så hittade vi tillslut!

Om bara Kalle kunde lära sig att beskriva så vi kunde förstå!

Iallafall så väl framme intogs det lite alkohol och man bidde lite rund under fötterna ! Men med trevligt sällskap så löste sig det.


Åkte sedan hem vid 12 då Kalle staplade sig isäng. Väl hemma så möttes man av 2 pojkar som satt och väntade.. Haha! påstod att det var kallt men de tro ja int på!


Hade iallafall nattliga gäster så det blev en sen kväll, så nu funderar jag på att lägga mig här i mami och papis soffa och kika lite på insidan ögonlocken en liten stund!


Vill bara Tacka alla inblandade för denna helgen!

Det bidde ju riktigt trevligt!


Juste, blir lite irriterad på dig oxå!

Du ger så jävla många olika budskap att jag blir förvirrad!

Ena dagen så är allt så fruktansvärt bra, men lika fort som det kom så försvinner det gör mig tokig!

Skulle bara vilja veta vilken axel jag kan luta mitt huvud på, som jag kan få tröst och stöd från. Jag ska inte ta en massa skit, och Nej de kan jag hålla med om! Men samtidigt så vet jag inte alls vem jag kan lätta mitt hjärta hos.


SaraN- jag hoppas att du vet att jag finns där för dig. på samma sätt som jag vet att du finns där för mig!

Kul att vi har börjat umgås igen! :)


Men nejdu! Nu ska jag vila lite så...! Wait for iiit....

PussHej!

Skapa flashcards