Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 1 september 2011

Av ingetstorstadsliv - 1 september 2011 22:48

Dra åt skogen vilken jävla dag!

Vaknade för ovanlighetens skull i tid denna morgon så hundarna fick vara ute och göra sina behov ca 40 minuter innan matte skulle åka på jobbet.. tänkte att detta blir en bra dag. :) Men ack så fel jag hade...

Jobbade klart och åkte till mamma vid 9.30 Fick fika där och vi satt och småsnackade lite.

Hade taggat upp för städning här hemma vilket faktiskt behövs, men träffade på Sara, Linus och Kalle innan jag begav mig hem.


Sen komme Sara, Linus och Kalle förbi en sväng och då var det visst dax för våran promenad.. så bara att knata ut! lite ovanligt att det faktiskt var ljust ute men det var helt ok :)

Blev ju dessutom lite miljöträning för dogsen vilket alltid är bra :)


Skulle ju åka och hälsa på TantMagda men det blev inget fika där utan de styrde vi i flarken längs flarkvägen med grabbarna som är nämnda 2 ggr redan.

De var riktigt trevligt.


Sen har min dag/kväll fan bara gått utför och det gör den fortfarande.. Förbannat less på allt just nu.

Har ingen ork, ingen energi absolut inget tålamod. Allt är i botten.

Denna natt kommer att bli låååååååååååååååååååång och den kommer att vara plågsam.

Denna natt oxå!


Vissa personer får mig bara att vilja kräkas, jag orkar fan inte mera.

Man ska ställa upp till 110% när de passar dem, men när man själv behöver dem så flyr dem. Slänger ur sig kommentarer som man känner att man bara vill kräkas åt.

Om man mår dåligt och vill få lite uppmuntran för en gångsskull så finns det ingen där som kan hjälpa en  med det.

Denna helg så kände jag att jag bara vill ligga i soffan och göra ABSOLUT INGENTING!

Men tydligen så är hela helgen redan uppbokad.

Jag ska bara förvarna att det kan vara så att jag kommer att vara den grinigaste av alla. Men ska verkligen försöka att ha roligt :) Tror ändå att de är det som jag behöver, behöver kunna slappna av och känna att jag inte behöver bära allt. Jag måste inte vara stark jämt!

Man får faktiskt bryta ihop.. kura ihop sig i soffan och bara gråta.

De är det jag vill göra.


Oj, nu bidde de ett långt inlägg igen.. men Sara borde ju bli glad :) Tar igen de som jag inte skrev igår. :)


Men säger nu godnatt och hejdå för denna gången så

PussHej!



Skapa flashcards