Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av ingetstorstadsliv - 17 augusti 2011 12:16

                                        



Grattis Mamma och Nicolina som fyller år idag! <3

Det blir att fira nicolina idag och mamma ska vi fira först på fredag med lite middag och så! Hoppas att det blir surströmming då är jag TOKNÖJD!

---------------------------------------



Sådärja, har nu vart duktig och vart ut och plockat lite svartavinbär på gården Så nu hade jag tänkt göra lite svartvinbärsjuice, allt för att hålla mig sysselsatt.



                                                 




Kan inte bara ligga i soffan och glutta på TV eller sitta vid dumburkken, blir påtok för mycket tankar då!

Ingen som är sugen på att dyka förbi på en kopp kaffe?

Har faktiskt köpt mjölk nu! DUKTIG!

--------------------

försökt att förklara för dig hur jag känner men de är fruktansvärt svårt att sätta ord på det.

Och Nej jag har inte stängt av, jag kan inte stänga av. hur mycket jag än skulle vilja så går det bara inte!

Jag är inte en sån människa som kan göra de.. har fruktansvärt dåligt samvete!

Men de funkar inte!


Det blir nog bäst såhär för nu!

Jag vet inte vad mer jag ska säga eller vad mer jag ska göra!

Allt blir fel!


Och allt är MITT fel.

Jag kan inte sova, kan inte äta.. jag måste få bryta ihop och komma igen!


Nej nog med depp för nu.. ska se om jag hittar något bra recept!

Ovido - Quiz & Flashcards