Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av ingetstorstadsliv - 15 augusti 2011 01:18

Jag vet att de är måndag nu men de är fortfarande söndag för mig eftersom jag har osomnat än.

Börjar ju dock jobba 5.30 i morrn så man borde väl sova.

Men de är mycket som springer runt i skallen just nu.


Är inte längre en sambotjej som bor i ett rött hus med vita knutar och har två hundar.

Utan är nu en singeltjej som fortfarande bor i ett rött hus med vita knutar och har fortfarande kvar mina två hundar.

Känns konstigt att vara ensam men de är väl något som man får lära sig att leva med.

Men som sagt de kommer nog att ta tid.

4 år tillsammans med många minnen, vissa bra och andra är inte alls bra,

Men tror nog att detta är de bästa just nu iaf.


Behöver lite ensamtid.

En tid då jag får hitta mig själv.


Behöver ju dock inte sova ensammen inatt då sara sover hos mig! =)


-----

Tack så mycket för allt stöd och uppmuntran som du ger mig!

Alla kloka ord som du säger, gesten som du gör!

Ja hela du!

Tack <3

-------


och dogsen som rök ihop ikväll... och igår.. och i förrgår.

Hmm, börjar kännas som om de är en ond spiral som spinner på! :/

Tack Jessika för att du kom och "hjälpte" mig


------


Hmm, nej borde kanske sussa nu.. och imorrn MÅSTE jag tvätta :/ någon som vill ställa upp? Snälla.. de är fritt fram!


Nepp, nattinatti


PUSSHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards