Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av ingetstorstadsliv - 8 augusti 2011 21:11

Oj, vet inte riktigt vad som har hänt med mig men nu vart de visst två uppd. på samma dag?!?!


Kom precis hem från jobbet är nu hos mami och sara skulle kika förbi :) Vi ska snicksnacka på gräsmattan :) De är äkta bondliv.

 Men jag trivs!


----------------

Blev en kort natt inatt. Inte alls många timmars sömn.

Hoppas på fler timmar denna natt men ingen garanti för de heller..

Fick ju en söt kommentar på jobbet förra veckan


C- Du vart är solen?

Jag- *tittar ut* Jag vet inte, men hur än stormen viner, bakom molnen solen skiner.

C- Nej, men jag tänkte du brukar alltid skina som en sol när du kommer men den solen verkar ha gått i moln.

Jag- *kikar ner i backen* svarar Ehhm jo, lite så är de nog.


Kändes väl sådär samma sak hände i går.


J- Hur är de?

Jag- Johodå *skrattar till* de är nog bra.

J- Malin, du skrattar och ler, men de är som tomt bakom ögonen.


Kändes väl inget vidare de heller...


Men nu kom Aronsson så nu ska jag ta och traska ut!


Hon skrev på FB. kommer nu, gå ut din jävel!

Men här sitter fortfarande jag och skriver på bloggen kommer inte att vara särskillt omtyckt.


Men nu ska jag sluta!


PUSSHEJ!

Av ingetstorstadsliv - 8 augusti 2011 15:59

Måndag igen.. tiden går men huvet står stilla...

Sovit hos Veronika inatt och kommer nog göra det resten av veckan oxå!


Det är lugnast så!

Få lite egen tid.. perspektiv på de hela.

Bara ta de lugnt!


Jag finns på mobilen om de är något.. har inget internet så de är lättast på mobilen som jag nås!


Jag ska uppdatera mera senare lovar och svär.. :)


PUSSHEJ

Skapa flashcards